Tinestafetten 7. mai: Dagsprogram og tidsplan

tinestafetten 2024 ringerike

Arrangementet starter kl. 9.00 med første øvelsesstart rundt 10.00.
Det blir musikk.
Vaffelbaking og kiosk er vi dessverre usikre på om vi får til pga lite bemanning.

Vi forsøker å gjennomføre løp så raskt det er mulig for å unngå tidsklemme på slutten av dagen.
Endelige startlister og heatfordeling på løp settes opp på tidtakerbua og ved startstreken kl 9.30.

Alle deltakere skal møte opp ved start 10 minutter før start for opprop.

Deltar man på både løp og enten kule eller lengde så er det viktig at man stiller til start på løp i det heat man har fått tildelt. Man kan alltid gjennomføre hopp eller kast etterpå (eller før).

Foreløpig tidsplan
Bemerk endring i start på kule og lengde, noe som skyldes overveldende mange som er påmeldt løpsøvelser.
Tidsplanen kan bli forskjyvet noe i begge retning, og ber alle deltakere og lærere hjelpe til med smidig gjennomføring.

9.00-9.30: Registrering av oppmøte, avhenting av t-shirts og startnumre

10.00: 60 m – gutter (58) 8 heat m 3-5 minutter mlm heatstart. Først 6. trinn, dernest 7. trinn

10.40: 60 m – jenter (60) 8 heat m 3-5 minutter mlm heatstart. Først 6. trinn, dernest 7. trinn

10.00: Kulestøt – Gutter (16)

10.00: Lengde  – Jenter (13)

10.40: Kulestøt – Jenter (14)

10.40: Lengde  – Gutter (15)

11.20: 600 m  – 4 heat,  (28 gutter, 21 jenter, 49 totalt). Først 6. trinn, dernest 7. trinn

11.50: Tinestafetten åpen klasse (6)

12.00: Tinestafetten 6. klasse (9)

12.10: Tinestafetten 7. klasse (6)

12.15: Premieoverrekkelser, og fellesfotos stafettlag

12.25: Tug of war – tautrekking (10)

Tautrekking for 6 klasse (4 skoler)
Tautrekking for 7. klasse (6 skoler)

Vinner av 7. trinn møter vinner av 6 trinn hvis det er tid nok. Må være ferdig til13.15

Vi har to tau så tautrekking kan foregå parallelt, slik at 6 trinn og 7. trinn dyster samtidig.

Da blir det totalt 10 runder a 4-5 min.

Vi anmoder lærere om å utvise fairplay.

13.15-13.30 premieoverrekkelse og fellesfotos tautrekkingslag

Annen info
Stevneleder har på seg grønn -shirt.
Mistede saker og etterlysninger, samt andre viktige beskjeder meldes til speaker og sekretariatet i tidtakerbua (den brune firkant ved målstreken).