Ringerikslekene oppgavefordeling

Kontakt Mona Kongshaug hvis du har lyst å bidra, vi kan sagtens bruke flere hjelpere.
Vi holder infomøte i klubblokalet i Schjongshallen onsdag 9. september kl. 18.00, der vi også jobber litt med de siste praktiske detaljer.
Oppmøte søndag kl. 9.00 ved kiosken (garasjen vår) for utdeling av funksjonærvester og forberedelse av poster og mottak av deltakere

Viktig
Førstehjelpsbag finnes i kiosken. (førstehjelpsansvarlig er Thomas Flander med assistanse fra Dede Monteiro)
Hjertestarter finnes i Hønefoss Arena og Rema1000
Brannslukkingsutstyr i kiosken
Kikk litt på denne arrangørhåndboka for å se hva du er med på og hvilket ansvar du har.

Mat og drikke under stevnet
Alle funksjonærer vil motta en funksjonærvest, samt mat og drikkekuponger ved oppmøte kl 9.00

Fordeling (Basert på tidligere høststevne, Gi beskjed til Nickolass, hvis du ikke kan, eller ser at du ikke er på listen, der du burde være.

StevnelederNils Julius Olsen Tlf. 97522240
SekretariatHeidy MelbyeAnsvarlig, tlf.
992 37 125

Stine Alme
Torkjell DahlIT og nettverk
SpeakerbuaKarl Olof Gøtestam Ansvarlig



TidtakerbuaNickolass JensenAnsvarlig
?
MåldommerStephan Knestang
Premiebord og premieoverrekkelseJulie SteinsveenAnsvarlig
Brit Elna Hagen
KioskMona KongshaugAnsvarlig
Siv Solheim
Taran Sortdal Volden
Nina Iversen
Erik KongshaugGrillansvarlig
Overdommer
Nils Julius Olsen
LøpElling KjosLøpsleder
Carl Ivar BalstadStarter
?Vinnmåler og rundeteller
?Måldommer
?Startordner
?Banedommer

Kastgruppe:
Terje Kristoffersen (Spyd dommer)
Lars Næstad Johansen (ansvarlig)
Bente Treangen
Elisabeth Djønne Dahl
Tore Bratvold
Lars Holm
Thomas Flander

Funksjoner som skal dekkes på kastøvelsene:
Øvelsesleder, tilløpsdommer, sektordommere, måler, startordner hjelper, tavleoperatør, retur av redskap

Lengde/tresteg/høyde gruppe
Kristi Filseth (ansvarlig)
Lena Lybæk
Marthe Odden
Vebjørn Sortebekk
Dede Monteiro

Funksjoner som skal dekkes på lengde:
Øvelsesleder, plankedommer, gropdommer, raker, startordner, skriver, tavleoperatør.

Funksjoner som skal dekkes på høyde:
Øvelsesleder, tilløpsdommer, hjelper, startordner, skriver, tavleoperatør

30 m konkurranse (10.00-13.00)
Mireille Gonin
Marcus Nysveen Gustavsen

Funksjoner som skal dekkes på 30 m:
Sette opp skilt som viser hva øvelsen er. Oppsett av 2 x startblokker, markering av bane med markeringstape (60 m for å unngå kollisjoner), oppsett av fotoceller og betjening av starter og tidtaker, evt. filme start fra siden, og skrive resultat.
Tips: Ha gjerne med bord og laptop/nettbrett til innføring av tre resultater der det beste noteres. Denne øvelsen er en myldreøvelse som deltakere kan stikke innom under oppvarming eller etter endte øvelser og vi noterer navn, aldersklasse og klubb med beste resultat i en tabell som leveres til sekretariaret kl. 13.05. Sekretariatet sørger for at speaker for beskjed om beste tid hos gutter og jenter og ber dem komme til premiebordet (Fuel of Norway pose). To gave vinnere, ikke i hver klasse.

Praktiske hjelpere, ordonanser, avlastere (base ved kiosken )
Foresatte til Christian Breili
Sanita Veas
Audun randen Haugerud

Funksjoner som skal dekkes av hjelpere og kiosk (Viktigste oppgaver er på starten av dagen, ta på gode joggesko!):

  • Oppsett av paviljonger (en ved premiebord uansett vær, ved regnvær også ved lengde og kast).
  • Oppsett av premiepall
  • Oppsett av Sponsor faner/bannere
  • Oppsett av skilting
  • Sjekke toiletter og garderober jevnlig (fylle på papir og såpe, tømme søppelbøtter)
  • Bringe mat og drikke til funksjonærer
  • Vikariere for funksjonærer som skal ta 10 min pause for å se på egne barn eller gå på do.
  • Løpe med beskjeder mellom sekretariat, kiosk, øvelser og tidtakerbua

Informasjon, presse og webansvarlig
Nickolass Jensen, tlf 40043101, info@ringerikefik.no

Vi trenger alltid hjelp fra frivillige!

Om dugnadsoppgavene i Ringerike Friidrettsklubb: Vi er ikke så mange i klubben, og det er viktig at vi voksne deler på oppgavene, slik at barna våre får gode opplevelser.

Til treningsstevner trenger vi minst to dommere som og 10 hjelpere, samt to tidtakere og en starter.

Ved Høststevnet trenger vi minst det tre-dobbelte. Alle nye hjelpere vil bli satt sammen med en erfaren hjelper som forklarer hva oppgaven går ut på. Jo flere som hjelper til dess bedre opplevelser kan vi gi våre barn og de som kommer utefra!

Dugnadsoversikt er oppdatert 6/9 2019

Før sommerferien har vi hatt følgende dugnadsoppgaver:

HvaTreningsstevneSkolestafettTreningsstevneKlubbhelgDugnad Tour of NorwayTreningsstevneBootcamp Hønefoss
Antall som vi behøver121212341210
Antall som er skrevet opp12121234125
Når8.mai22.mai22.mai24. – 26. mai2.jun.12.jun.22.jun.

Etter sommeferien:

HvaTreningsstevneRFIK HøststevneTreningsstevneKlubbkveld
Sesongavslutning
Antall som vi behøver12351235
Antall som er skrevet opp1235503
Når21.aug.8.sep.18.sep.4.okt18.nov

Send oss en melding her

Fields marked with an * are required