Sparebank 1 Lekene oppgavefordeling

Kontakt Mona Kongshaug hvis du har lyst å bidra, vi kan sagtens bruke flere hjelpere.
Vi holder infomøte i klubblokalet i Schjongshallen fredag kl. 18.00, der vi også jobber litt med de siste praktiske detaljer.
Oppmøte søndag kl. 9.00 ved kiosken (garasjen vår) for utdeling av funksjonærvester og forberedelse av poster og mottak av rundt 110 deltakere fra 18 klubber.

Viktig
Førstehjelpsbag finnes i kiosken. (førstehjelpsansvarlig er Thomas Flander med assistanse fra Dede Monteiro)
Hjertestarter finnes i Hønefoss Arena og Rema1000
Brannslukkingsutstyr i kiosken
Kikk litt på denne arrangørhåndboka for å se hva du er med på og hvilket ansvar du har.

Mat og drikke under stevnet
Alle funksjonærer vil motta en funksjonærvest, samt mat og drikkekuponger ved oppmøte kl 9.00

Fordeling

StevnelederNils Julius Olsen Tlf. 97522240
SekretariatHeidy Melbye Ansvarlig, tlf.
992 37 125
Kenia Martinez
?
Torkjell DahlIT og nettverk
SpeakerbuaKarl Olof Gøtestam Ansvarlig

Stig Andy Kvalheim

TidtakerbuaNickolass JensenAnsvarlig
?
Måldommer?
Premiebord og premieoverrekkelse Julie SteinsveenAnsvarlig
Lena Rokstad
Brit Elna Hagen (til kl 13.00)
KioskMona KongshaugAnsvarlig
Siv Solheim
Taran Sortdal Volden
Nina Iversen
Erik Kongshaug Grillansvarlig
Overdommer
Nils Julius Olsen
Løp Elling Kjos Løpsleder
Carl Ivar Balstad Starter
Tom Erik LukkedalVinnmåler og rundeteller
?Måldommer
?Startordner
?Banedommer

Kast 1: Liten ball og Spyd
Tore Bratvold (ansvarlig)
Lars Holm
Thomas Flander
Terje Kristoffersen (Spyd dommer)

Kast 2: Diskos og Kule
Lars Næstad Johansen (ansvarlig)
Bente Treangen
Elisabeth Djønne Dahl

Funksjoner som skal dekkes på kastøvelsene:
Øvelsesleder, tilløpsdommer, sektordommere, måler, startordner hjelper, tavleoperatør, retur av redskap

Kast 1: Høyde
Stephan Knestang (ansvarlig)
Dede Monteiro

Funksjoner som skal dekkes på høyde:
Øvelsesleder, tilløpsdommer, hjelper, startordner, skriver, tavleoperatør.

Kast 2: Lengde
Kristi Filseth (ansvarlig)
Lena Lybæk
Marthe Odden
Vebjørn Sortebekk

Funksjoner som skal dekkes på lengde:
Øvelsesleder, plankedommer, gropdommer, raker, startordner, skriver, tavleoperatør.

30 m konkurranse (10.00-13.00)
Mireille Gonin
Marcus Nysveen Gustavsen

Funksjoner som skal dekkes på 30 m:
Sette opp skilt som viser hva øvelsen er. Oppsett av 2 x startblokker, markering av bane med markeringstape (60 m for å unngå kollisjoner), oppsett av fotoceller og betjening av starter og tidtaker, evt. filme start fra siden, og skrive resultat.
Tips: Ha gjerne med bord og laptop/nettbrett til innføring av tre resultater der det beste noteres. Denne øvelsen er en myldreøvelse som deltakere kan stikke innom under oppvarming eller etter endte øvelser og vi noterer navn, aldersklasse og klubb med beste resultat i en tabell som leveres til sekretariaret kl. 13.05. Sekretariatet sørger for at speaker for beskjed om beste tid hos gutter og jenter og ber dem komme til premiebordet (Fuel of Norway pose). To gave vinnere, ikke i hver klasse.

Praktiske hjelpere, ordonanser, avlastere (base ved kiosken )
Foresatte til Christian Breili
Sanita Veas
Audun randen Haugerud

Funksjoner som skal dekkes av hjelpere og kiosk (Viktigste oppgaver er på starten av dagen, ta på gode joggesko!):

  • Oppsett av paviljonger (en ved premiebord uansett vær, ved regnvær også ved lengde og kast).
  • Oppsett av premiepall
  • Oppsett av Sparebank1 faner/bannere
  • Oppsett av skilting
  • Sjekke toiletter og garderober jevnlig (fylle på papir og såpe, tømme søppelbøtter)
  • Bringe mat og drikke til funksjonærer
  • Vikariere for funksjonærer som skal ta 10 min pause for å se på egne barn eller gå på do.
  • Løpe med beskjeder mellom sekretariat, kiosk, øvelser og tidtakerbua

Informasjon, presse og webansvarlig
Nickolass Jensen, tlf 40043101, info@ringerikefik.no

Vi trenger alltid hjelp fra frivillige!

Om dugnadsoppgavene i Ringerike Friidrettsklubb: Vi er ikke så mange i klubben, og det er viktig at vi voksne deler på oppgavene, slik at barna våre får gode opplevelser.

Til treningsstevner trenger vi minst to dommere som og 10 hjelpere, samt to tidtakere og en starter.

Ved Høststevnet 8. september september trenger vi minst det tre-dobbelte. Alle nye hjelpere vil bli satt sammen med en erfaren hjelper som forklarer hva oppgaven går ut på. Jo flere som hjelper til dess bedre opplevelser kan vi gi våre barn og de som kommer utefra!

Dugnadsoversikt er oppdatert 6/9 2019

Før sommerferien har vi hatt følgende dugnadsoppgaver:

Hva Treningsstevne Skolestafett Treningsstevne Klubbhelg Dugnad Tour of Norway Treningsstevne Bootcamp Hønefoss
Antall som vi behøver 12 12 12 3 4 12 10
Antall som er skrevet opp 12 12 12 3 4 12 5
Når 8.mai 22.mai 22.mai 24. – 26. mai 2.jun. 12.jun. 22.jun.

Etter sommeferien:

Hva Treningsstevne RFIK Høststevne Treningsstevne Klubbkveld
Sesongavslutning
Antall som vi behøver 12 35 12 3 5
Antall som er skrevet opp 12 35 5 0 3
Når 21.aug. 8.sep. 18.sep. 4.okt 18.nov

Send oss en melding her

Fields marked with an * are required